• Gratis fragtved køb over 1.000 kr.
  • Hurtig leveringmed PostNord
  • KundeserviceHverdage kl. 8-15
SKU: 2392
Før pris: 238,40 DKK inkl. moms
190,40 DKK inkl. moms

Bogen sætter fokus på virksomhedens overordnede markedsstrategi og på dens klassiske markedsføringsbeslutninger om markedssegmentering, produktudformning, pris, distributionskanaler og markedskommunikation.

Dermed dækker bogen marketingområdet bredt. Den giver en introduktion til de teorier og modeller, der traditionelt og aktuelt bruges ved analyse af virksomhedens markedsmæssige position og dens interaktion med markedet. Den teoretiske behandling af de enkelte temaer suppleres af en række illustrationer og beskrivelser af danske virksomheders markedssituation.

Læs mere

Mere information

Attribut navn Attribut værdi
Forfatter Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen og Tage Koed Madsen
Undertitel En introduktion
ISBN 978-87-7674-392-5
Serie <a style="text-decoration: none" href="/shop/virksomhedsoekonomi-41c1.html">Virksomhedsøkonomi</a>
Indbinding
Sider 328
Illustrationsgrad
Sprog